مجله گردشگری

ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی از جمله آلمان، ایتالیا، انگلیس،لهستان؛اکراین،روسیه؛بلاروس،نروژ؛سوییس،استرالیا و...شرایط و هزینه های زندگی در اروپا،اقامت در اروپا،ویزای شینگن

Image result for ‫امور قراردادهای بین المللی‬‎

 مشاوره در امور قرارداد های بین المللی


امروزه مناسبات اقتصادی و روابط تجاری میان آحاد مردم در هر جامعه بخش مهم و متراکمی از زندگی اجتماعی و ارتباطات انسانی را تشکیل میدهد.پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی و تحول و تنوع روشها و ابزارهای ارتباطی از یک طرف و توسعه و تعدد نیازهای انسانی و اجتماعی از طرف دیگر ، بطور فزاینده ای سبب گسترش ارتباطات و بالا رفتن حجم معاملات شده است. گر چه ابزارها و روشهای نوین در خدمت تسهیل معاملات و مراودات مالی قرار گرفته و در هر روز میلیونها وعده ، قرار، تعهد و معامله در اندازه ها و انواع مختلف میان اشخاص شکل میگیرد ، اما در این میان ،قرارداد همچون گذشته و بلکه بیش از آن در معاملات خرد و کلان نقش ویژه ای را ایفا میکند و در بسیاری از معاملات داخلی و بین المللی ، رکن اصلی در تعریف موضوعات ، حقوق و تعهدات طرفین معامله را تشکیل میدهد.


در معاملات مهم بویژه در مواردی که اقدامات و توافقات میان اشخاص منجر به شکل گیری قراردادهای مرکب میشود ، و یا در تعهداتی که موضوع آن اقدامات متعدد یا مستمر است ، از اهمیت بسزائی برای تعیین و حفظ حقوق طرفین آن برخوردار می باشد.


تنظیم قرارداد چه از نوع “قراردادهای معین ” و چه در ” قراردادهای نا معین و نو” امری کاملاً تخصصی و مهم است که اهمیت آن در زمان اجرا یا بروز اختلاف میان طرفین به روشنی معلوم میگردد. این مسئله مهم اگر از سوی هر یک از طرفین جدی گرفته نشود و بر عهده حقوقدانان و کارشناسان متبحر گذاشته نشود ، به مسئله ای زیانبار تبدیل میشود.


مؤسسه های حقوقی با دارا بودن همکاران متخصص و حقوقدانان متبحر در امر” تنظیم قرارداد ” در موضوعات و انواع مختلف آن ، همچون قراردادهای خرید و فروش یا اجاره مستغلات ، اموال منقول ، خودرو و ماشین آلات ، قراردادهای نمایندگی ، سرمایه گذاری و مشارکت در موضوعات مختلف ، قراردادهای ساخت و نصب و راه اندازی ، پیمانکاری ، قراردادهای بازرگانی نظیر حمل و نقل ، بیمه ، و امور مربوط به حوزه بانکی و بانکداری و شرکتهای تجاری ، قراردادهای مربوط به مالکیت فکری و معنوی ، قراردادهای آموزشی و فرهنگی و قراردادهای کارواستخدامی ، آماده ارائه مشاوره و خدمات حقوقی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ، ایرانی و غیر ایرانی در تنظیم قراردادهای مورد نظر میباشد.


این مؤسسه همچنین درحوزه قراردادهای بین المللی وتنظیم توافقنامه ها وقراردادهائی نظیر :


بیع متقابل Buy-back


تأمین مالی واعتبار Finance


انتقال دانش فنی Know-how contract


نمایندگی وتوزیع محصولات Dealership and distribution agreament


سرمایه گذاری مشترک Joint venture


اشتراک منافع یا کنسرسیوم Consortium


ساخت، بهرهبرداری وانتقال B.O.T


وسایرقراردادهای بانکی ،بیمه ای و بازرگانی بین المللی،


آمادگی ارائه خدمات حقوقی را توسط متخصصین و حقوقدانان همکار خود به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ، شرکتها و مؤسسات ،


اعم ازایرانی وغیرایرانی،دارامیباشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی